program soft appcar dyskusje

Wrażenia użytkowników i obserwatorów nowych modeli limuzyn Chryslera, problemy i jak się ich pozbyć
Awatar użytkownika
Dartanian
Senior
Posty: 439
Rejestracja: 2017-09-19, 11:25
Miejscowość: Warszawa

program soft appcar dyskusje

Post autor: Dartanian » 2017-12-13, 00:00

https://appcar-diagfca.com/pl/

Kolega ksees pomógł mi z ustawieniem świateł dziennych tymże właśnie softem. Okazało się, że też mogę sobie taki strzelić i to właśnie u niego :-)
Ostatnio zmieniony 2018-02-15, 23:17 przez Dartanian, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4687
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: JGC
Rocznik: 2014
LPG: Nie

Post autor: Osfald » 2017-12-13, 07:30

Fajny sofcik. Do pełni szczęścia brakuje obsługi diagnostycznej TPMS, z którym wielu ludzi na forum ma problemy.

ksees
Oblatywacz
Posty: 58
Rejestracja: 2014-08-16, 08:11
Miejscowość: Warszawa

Post autor: ksees » 2017-12-13, 08:30

Dziękuję! Osfald, co masz na myśli pisząc o obsłudze diagnostycznej TPMS?
są:
Chrysler Town&Country 3.6 VVT 2012
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Limited 2008
Jeep XJ 4.0 Navy Club 1992

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4687
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: JGC
Rocznik: 2014
LPG: Nie

Post autor: Osfald » 2017-12-13, 11:13

Chodzi mi o dotarcie do szczegółowej diagnostyki tego podsystemu w 300C w przedliftach. Do dziś tak naprawdę nikt na forum nie zdiagnozował co boli układ pomiaru ciśnienia w oponach kiedy wyrzuca komunikaty o potrzebie serwisowania i jednocześnie wskazuje dobre ciśnienia w oponach (częsty problem). Nie mamy informacji o napięciu (stanie rozładowania) baterii w czujnikach, diagnostyki magistrali LIN czy samych odbiorników...
Nie potrafi tego zrobić żaden znany mi tani interfejs (m.in. klony Delphi) czy program...

PS
Program jest aktualizowany? Są do pobrania aktualizacje za darmo czy płatne?
Kupiłbym sobie do JGC bo widzę na filmiku pokazowym podpiętego klona mojego i ogarnia ten samochód :P

dexus
Oblatywacz
Posty: 81
Rejestracja: 2016-02-01, 11:40
Miejscowość: Brzesko

Post autor: dexus » 2017-12-13, 11:43

Osfald pisze:Do dziś tak naprawdę nikt na forum nie zdiagnozował co boli układ pomiaru ciśnienia w oponach kiedy wyrzuca komunikaty o potrzebie serwisowania i jednocześnie wskazuje dobre ciśnienia w oponach
Komunikat pojawia się kiedy w którymś czujniku bateria już nie ma właściwego napięcia (jest słabsza). Jednocześnie podaje właściwe ciśnienie bo bateryjka nadal działa. Sprawdzone.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4687
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: JGC
Rocznik: 2014
LPG: Nie

Post autor: Osfald » 2017-12-13, 11:59

dexus pisze:Komunikat pojawia się kiedy w którymś czujniku bateria już nie ma właściwego napięcia (jest słabsza). Jednocześnie podaje właściwe ciśnienie bo bateryjka nadal działa. Sprawdzone.
Sam swego czasu pisałem o tym na forum, że tak jest... na podstawie dokumentacji. Jednak sprawdzenie tego w diagnostyce byłoby bezcenne. Są też znikające czujniki przy wyższych prędkościach, który to objaw też prawdopodobnie jest związany ze słaba baterią... ale brak namacalnego potwierdzenia. Kiedyś próbowałem to rozgryźć na około ale dałem sobie spokój. Jeśli jest taki program to byłby to jego cenny moduł.

dexus
Oblatywacz
Posty: 81
Rejestracja: 2016-02-01, 11:40
Miejscowość: Brzesko

Post autor: dexus » 2017-12-13, 12:13

Osfald pisze: Jeśli jest taki program to byłby to jego cenny moduł.
Chyba tylko DRBIII ;)
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Awatar użytkownika
lutecki
Mentor
Posty: 934
Rejestracja: 2015-04-04, 19:41
Miejscowość: Warszawa
Auto: 300C 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: lutecki » 2017-12-13, 19:16

Znikanie przy wyższych prędkościach to niestety nie bateria. Też tak myślałem, wymieniłem czujnik na nowy uniwersalny, znajomy go zaprogramował starym sn (bez potrzeby jak się na forum okazuje) i nadal to samo tylne koło gubi na autostradach :-/

misiekkk
Trener
Posty: 359
Rejestracja: 2016-10-16, 20:07
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 300c 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: misiekkk » 2017-12-14, 17:45

lutecki pisze:Znikanie przy wyższych prędkościach to niestety nie bateria. Też tak myślałem, wymieniłem czujnik na nowy uniwersalny, znajomy go zaprogramował starym sn (bez potrzeby jak się na forum okazuje) i nadal to samo tylne koło gubi na autostradach :-/
Przy jakich prędkościach ?

Awatar użytkownika
lutecki
Mentor
Posty: 934
Rejestracja: 2015-04-04, 19:41
Miejscowość: Warszawa
Auto: 300C 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: lutecki » 2017-12-14, 19:17

Autostradowych - 100 <
Programator po odczytaniu baterii z oryginału pokazywał że jest w dobrej kondycji. Pomyślałem więc że czujnik walnięty, ale po wymianie na nowym to samo. Na trasie Wawa-Poznań kilka razy potrafi wyrzucić kreskę i po 2 minutach odczytać prawidłowo na kolejnych kilkadziesiąt minut. Na mieście to się nie zdarza.

ksees
Oblatywacz
Posty: 58
Rejestracja: 2014-08-16, 08:11
Miejscowość: Warszawa

Post autor: ksees » 2017-12-14, 22:43

dexus pisze:
Osfald pisze: Jeśli jest taki program to byłby to jego cenny moduł.
Chyba tylko DRBIII ;)
DRBIII służy do diagnostyki starszych aut, od lat 90-tych do 2003 oraz niektórych starych modeli produkowanych pomiędzy 2004 a 2008 (np. Crossfire, Pacifica, Voyager itp).
300C czy Magnum od początku mają całą diagnostykę po CANie, więc tutaj StarSCAN lub WiTech.
lutecki pisze:Autostradowych - 100 <
Programator po odczytaniu baterii z oryginału pokazywał że jest w dobrej kondycji. Pomyślałem więc że czujnik walnięty, ale po wymianie na nowym to samo. Na trasie Wawa-Poznań kilka razy potrafi wyrzucić kreskę i po 2 minutach odczytać prawidłowo na kolejnych kilkadziesiąt minut. Na mieście to się nie zdarza.
Ok, ciekawa sprawa - czy moduł WCM ma zapisane jakieś kody błędów?
Pomarańczowa kontrolka TPMS zapala się wtedy?

Generalnie te odbiorniki (transpondery wg nazewnictwa fca) przy kołach są wykorzystywane do lokalizacji czujników (i to tylko podczas pierwszych 10 minut od uruchomienia auta, potem są nieaktywne), a za odbiór podstawowych informacji z czujników TPMS odpowiada odbiornik w module immo przy stacyjce.

Masz oryginalne felgi? Czy zawsze problem dotyczy tego samego koła z tyłu ? Po lewej czy po prawej ?
są:
Chrysler Town&Country 3.6 VVT 2012
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Limited 2008
Jeep XJ 4.0 Navy Club 1992

Awatar użytkownika
Camdar
nowy
Posty: 48
Rejestracja: 2016-03-17, 18:49
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Camdar » 2017-12-16, 12:40

U mnie dziwny zbieg okolicznisci kilka dni po wymianie radia na "10 cali china", auto przy wyższych predkościach zaczeło gubić lewy tył pojawiały sie kreseczki, po zgaszeniu i odpalenia auta wszystko wraca do normy. Po mieście jak sie jeździło było ok. Teraz przyszła zima wymieniłem koła na zimowe ( mam drugi zestaw orginał felga i czujniki ) auto nie widzi już wogóle lewego tyłu raz moze się na chwile pojawiło cisnienie w czasie jazdy ale to migło na kilka sekund.

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 1751
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Post autor: maro_stg » 2018-09-22, 16:51

Program przydał się do zmiany oryginalnego radia w Dodge Magnum.
Jak wiadomo wersja USA stacje nieparzyste ale aby zachować oryginalne radio i mieć stacje parzyste wystarczy kupić ori radio od wersji europejskiej podłączyć w miejsce starego i przestawić kod kraju przy pomocy Appcar na europę i mamy sprawnie działające radio z parzystymi stacjami.

Przy okazji włączone także światła do jazdy dziennej.

Awatar użytkownika
lutecki
Mentor
Posty: 934
Rejestracja: 2015-04-04, 19:41
Miejscowość: Warszawa
Auto: 300C 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: lutecki » 2018-10-15, 11:49

A mi by się marzyła wersja na Androida i żeby jeszcze miała API z którym można się by było łączyć i odczytywać dane :D

Awatar użytkownika
Dartanian
Senior
Posty: 439
Rejestracja: 2017-09-19, 11:25
Miejscowość: Warszawa

Post autor: Dartanian » 2018-10-15, 14:46

lutecki pisze:A mi by się marzyła wersja na Androida i żeby jeszcze miała API z którym można się by było łączyć i odczytywać dane :D
Taaaa - to ja poproszę na IOS a ;-)

300cuser
Trener
Posty: 275
Rejestracja: 2013-10-03, 21:13
Miejscowość: Konin

Post autor: 300cuser » 2018-10-17, 21:08

no na IOSa to też bym brał
:564:

Awatar użytkownika
MarcinDe
Senior
Posty: 467
Rejestracja: 2017-09-24, 12:55
Miejscowość: Radom
Auto: 300C 5,7 HEMI
Rocznik: 2006
LPG: Tak

Post autor: MarcinDe » 2018-11-26, 19:43

Zastanawia mnie jedna rzecz - kupuje się na VIN (a jak za 3 m-ce zmienię auto).
Ciekawe czy wtedy jest jakaś opcja tańszego przekodowania VIN'u w aplikacji, czy od nowa trzeba kupować pełną wersję.
Brick rules!!!

misiekkk
Trener
Posty: 359
Rejestracja: 2016-10-16, 20:07
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 300c 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: misiekkk » 2018-11-26, 20:40

Zapytaj u źródła: ksees
Jest bardzo pomocny :564:

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4687
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: JGC
Rocznik: 2014
LPG: Nie

Post autor: Osfald » 2018-11-26, 23:35

MarcinDe pisze:czy od nowa trzeba kupować pełną wersję.
Trzeba kupować :) Na tym polega ten biznes.
Na pewno przy większych liczbach licencji są spore upusty.

przegal
Trener
Posty: 200
Rejestracja: 2014-03-10, 13:15
Miejscowość: Węgrów

Post autor: przegal » 2018-11-27, 09:18

Gadałem z kseesem i licencja open kosztuje 1100 zł, tylko nie pamiętam czy mówił netto czy brutto.

Awatar użytkownika
MarcinDe
Senior
Posty: 467
Rejestracja: 2017-09-24, 12:55
Miejscowość: Radom
Auto: 300C 5,7 HEMI
Rocznik: 2006
LPG: Tak

Post autor: MarcinDe » 2018-11-27, 15:25

no ja już czytałem co do open (taką to kupuję się jak się ma warsztat) - tylko mnie zastanawiało jak jest jak sobie kupię na swoje prywatne auto, a np. za pół roku zmienię auto na nowe (sam osobiście odkładam na Challa).
I wtedy trzeba w takim razie kupić nową licencje.
Brick rules!!!

Awatar użytkownika
lutecki
Mentor
Posty: 934
Rejestracja: 2015-04-04, 19:41
Miejscowość: Warszawa
Auto: 300C 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: lutecki » 2018-11-27, 16:05

No życie :) Jak kupujesz na VIN to na VIN, a nie na "jedno auto w gospodarstwie domowym"

Awatar użytkownika
MarcinDe
Senior
Posty: 467
Rejestracja: 2017-09-24, 12:55
Miejscowość: Radom
Auto: 300C 5,7 HEMI
Rocznik: 2006
LPG: Tak

Post autor: MarcinDe » 2018-11-27, 17:45

Tyle że jakby nie patrzeć to ten soft jest tani, jak na soft do samochodów.
Brick rules!!!

Awatar użytkownika
lutecki
Mentor
Posty: 934
Rejestracja: 2015-04-04, 19:41
Miejscowość: Warszawa
Auto: 300C 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: lutecki » 2018-11-27, 19:05

No dokładnie. A możliwości naprawdę spore. Mi brakuje update kompa ale wiem że tak się nie da ;)

misiekkk
Trener
Posty: 359
Rejestracja: 2016-10-16, 20:07
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 300c 3.0 CRD
Rocznik: 2008
LPG: Nie

Post autor: misiekkk » 2018-11-27, 21:17

Przekładając cenę tego softu na jego możliwości, to złoty interes !
Naprawdę chłopaki odwalili kawał dobrej roboty ! :564:

Efy
Senior
Posty: 401
Rejestracja: 2012-12-16, 14:09
Miejscowość: Gdynia

Post autor: Efy » 2018-12-08, 20:37

Czytam o tych skanerach, chciałbym kupić coś dobrego, cegłę mam już parę dobrych lat i nie zamierzam się jej pozbywać, pierwsza moja miłość do auta :572:
Co byście polecili? Obecnie moją bolączką jest rozregulowany fotel kierowcy, działało wszystko dobrze aż pewnego dnia przestało. Wszystkie próby programowania nie powiodły się. :566: Co mi się udało to to, że jak wciskam otwarcie centralnego zamka z pilota to wtedy właśnie fotel kierowcy się przesuwa do tyłu. I tyle. Więc może jeden z takich skanerów posiada umiejętność przywrócenia Driver&#8217;s Seat Glide To Exit Feature?
Efy

Awatar użytkownika
Dartanian
Senior
Posty: 439
Rejestracja: 2017-09-19, 11:25
Miejscowość: Warszawa

Post autor: Dartanian » 2018-12-08, 23:01

Przypadek który opisujesz naprawiłem u siebie przeczytawszy tu na forum aby fotel przesunąć maksymalnie do przodu a potem maksymalnie do tyłu

Awatar użytkownika
balon-77
Klubowicz
Posty: 295
Rejestracja: 2014-01-26, 15:29
Miejscowość: nowy tomyśl
Auto: Chrysler 300C
Rocznik: 2015
LPG: Tak

Re: program soft appcar dyskusje

Post autor: balon-77 » 2019-03-15, 21:05

Cześć. Od kilku dni jestem w posiadaniu tej apki i kilka rzeczy już udało m isie uruchomić, skaner kodów w evic,ostrzeżenie o przekroczeniu predkości i funkcje performance na zegarkach i unconect
Załączniki
FB_IMG_1552679668348.jpg
FB_IMG_1552679699242.jpg
FB_IMG_1552679683221.jpg
FB_IMG_1552679683221.jpg (9.45 KiB) Przejrzano 263 razy
20190315-172839_1.jpg
20190315-172847_1.jpg
20190315-172918_1.jpg

Awatar użytkownika
waldi54
Mentor
Posty: 726
Rejestracja: 2014-03-14, 22:13
Miejscowość: Warszawa
Auto: Chrysler 300C CRD
Rocznik: 2006
LPG: Nie

Re: program soft appcar dyskusje

Post autor: waldi54 » 2019-03-31, 10:27

Pewnie innym też to umkneło.
Koledzy z Appcar Sp. z o.o. udostępnili dwie aktualizację pod adresem https://appcar-diagfca.com/pl/aktualizacje/

ODPOWIEDZ