pomoc w zakupie 300C

Wrażenia użytkowników i obserwatorów nowych modeli limuzyn Chryslera, problemy i jak się ich pozbyć
Awatar użytkownika
mlody-esz
Oblatywacz
Posty: 120
Rejestracja: 2018-02-17, 21:02
Miejscowość: Tczew
Auto: 300C 5.7
Rocznik: 2005
LPG: Nie

Post autor: mlody-esz » 2018-12-07, 10:29

zrób kluczykowanie i zobacz czy jakieś błędy się pokażą , szkoda że przyjedzie nim to nie zobaczysz jak odpala i chodzi na zimnym , skrzynia biegów czy prawidłowo przerzuca biegi nie ma dziwnych szarpnięć , ślady dużych dzwonów , lampy czy całe bo są strasznie drogie , czy całe wyposażenie działa itp , sprawdź jak działa na benzynie i na gazie , stan hamulców są słabe w tych autach (krzywe lub nadmiernie zużyte) , za tą cenę to i tak cudów się nie spodziewaj bo to naprawdę bardzo tanio jak na 5.7 z gazem

Krzysztof7272
nowy
Posty: 8
Rejestracja: 2018-11-24, 18:09
Miejscowość: Poznań

Post autor: Krzysztof7272 » 2018-12-07, 11:03

Tak, mam zamiar to zrobic, czy to kluczykowanie tak samo się robi jak w poprzednich modelach chryslera?/ tzn trzy razy szybko do zapłonu , prawo lewo prawo lewo prawo lewo..i slychac długi gong....Auto ponoc nie miało wypadku, regenerowana maglownica, nowe pompy paliwa w zbiorniku,uszczelnienie pomiędzy silnikiem a skrzynią...Pojadę w poniedziałek i dobrze mu sie przyjrzę....Czy to prawda że silniki 5,7 lubia sie psuć, tzn że może stanąć bez jakichkolwiek objawów i już sie go nie uruchomi... rozsypana pompa oleju, silnik do remontu....lub blok peknie i tłok bokiem wyjdzie??Czy to prawda że tankując do pełna, auto ma problemy z dalsza jazdą, gdyż wyłącza się i juz nie pojedzie trzeba auto na lawetę i do serwisu odwieźć?? i wiele tam podobnych historii???czytałem opis jednego 300c, który przyjechał ze stanów do polski....dramat...
audi 100cc, jeep gc5,2, vw b5 4 motion, 300c

Awatar użytkownika
Dartanian
Senior
Posty: 444
Rejestracja: 2017-09-19, 11:25
Miejscowość: Warszawa

Post autor: Dartanian » 2018-12-07, 11:14

Przy instalacji Prins kluczykowanie może nie działać. Silnik 5.7 nie lubi się psuć ale trzeba uważać na przegrzanie. Wtedy mogą się wysunąć gniazda zaworowe. Nigdy nic o tankowaniu do pełna i problemach z tego wynikających nie słyszałem. Objawy jakie opisujesz pasują do jednej jakiejś mega zrypanej sztuki ale niech Ci co znają te silniki od wewnątrz się wypowiedzą (Kolega Wojdat mógł by tu być szczególnie przydatny ale zapewne gdzieś tu już to wszystko opisał) Zadbany 5.7 jest raczej trwały, zaniedbany - jak każdy inny.
Ostatnio zmieniony 2018-12-07, 13:58 przez Dartanian, łącznie zmieniany 1 raz.

Krzysztof7272
nowy
Posty: 8
Rejestracja: 2018-11-24, 18:09
Miejscowość: Poznań

Post autor: Krzysztof7272 » 2018-12-07, 11:24

Dziękuję, jak można to zdiagnozować że gniazda są uszkodzone,czy to jakoś słychać,moc jest mniejsza...czy w ogóle tego nie można zdiagnozować jak silnik pracuje , tylko po zdjęciu głowicy?? po kluczykowaniu kody wyświetlana na wyświetlaczu w jakiej formie ukazuja się, a jak nie ma błędów to jaki komunikat powinien sie pokazac...w jeepie jaki miałem to wyświtlał się kod cyfra 53, i 12 z czego 12 to koniec i bez błedów. czy tutaj jest podobnie?

Podany przebieg 285tys km nie jest czymś strasznym??czy czegoś powinienem sie obawiać??
audi 100cc, jeep gc5,2, vw b5 4 motion, 300c

Awatar użytkownika
Dartanian
Senior
Posty: 444
Rejestracja: 2017-09-19, 11:25
Miejscowość: Warszawa

Post autor: Dartanian » 2018-12-07, 11:46

Przebieg jest spory ale jego straszność polega na tym, że nie wiadomo od której strony go czytać :D Oby to nie było 582 tys. :zly2:

Krzysztof7272
nowy
Posty: 8
Rejestracja: 2018-11-24, 18:09
Miejscowość: Poznań

Post autor: Krzysztof7272 » 2018-12-07, 12:11

tez o tym myslałem:) ale dzwoniłem do voyagera w Poznaniu i generalnie potwierdzaja przebieg:)
audi 100cc, jeep gc5,2, vw b5 4 motion, 300c

Awatar użytkownika
mlody-esz
Oblatywacz
Posty: 120
Rejestracja: 2018-02-17, 21:02
Miejscowość: Tczew
Auto: 300C 5.7
Rocznik: 2005
LPG: Nie

Post autor: mlody-esz » 2018-12-07, 13:14

u mnie w 2005 kod błędu jest np. P0308 czyli Pxxxx i cztery cyferki , jak błędu nie ma to jest tylko DONE , włącz sobie to ukryte menu i sprawdź do jakiej temp grzeje się silnik w hemi max to 107 stopni , jak więcej to może się przegrzewać i wtedy gniazda wypadają

Krzysztof7272
nowy
Posty: 8
Rejestracja: 2018-11-24, 18:09
Miejscowość: Poznań

Post autor: Krzysztof7272 » 2018-12-07, 18:36

Dziękuję....kolejne pytanie....jak dotrzeć do ukrytego menu...poznaje to auto i gubię się jeszcze, więc proszę o wyrozumiałość.
audi 100cc, jeep gc5,2, vw b5 4 motion, 300c

Awatar użytkownika
MarcinDe
Mentor
Posty: 608
Rejestracja: 2017-09-24, 12:55
Miejscowość: Radom
Auto: 300C 5,7 HEMI
Rocznik: 2006
LPG: Tak

Post autor: MarcinDe » 2018-12-07, 19:36

Krzysztof przytrzymujesz razem przyciski na kierownicy - (N)prawe ramie kierownicy i (nutka) lewe ramię kierownicy tak ponad 10s - wtedy wyświetla się ukryte menu.
Brick rules!!!

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 1877
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Post autor: maro_stg » 2018-12-07, 22:32

Krzysztof7272 pisze:Dziękuję....kolejne pytanie....jak dotrzeć do ukrytego menu...poznaje to auto i gubię się jeszcze, więc proszę o wyrozumiałość.
http://www.chrysler300.pl/forum/viewtopic.php?t=3685


i kluczykowanie

http://www.chrysler300.pl/forum/viewtopic.php?t=2214

oraz główne tematy o 300c

http://www.chrysler300.pl/forum/viewtopic.php?t=6484

Krzysztof7272
nowy
Posty: 8
Rejestracja: 2018-11-24, 18:09
Miejscowość: Poznań

Post autor: Krzysztof7272 » 2018-12-07, 22:54

Dziękuję, już się zapoznaje...jak wygląda u was ciśnienie oleju, jaka wartość jest prawidłowa?
audi 100cc, jeep gc5,2, vw b5 4 motion, 300c

mINA87
nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2018-12-10, 06:52
Miejscowość: Wrocław

Post autor: mINA87 » 2018-12-10, 10:01

Witam Kolegów i Koleżanki!
Niestety niemiecka przewaga technologi okazała się tylko pozorna, nie mam zamiaru wymieniać łańcucha rozrządu drugi raz w przeciągu 3 lat i liczyć na to, że tym razem wymienią wszystko co trzeba i za rok się toto nie rozsypie.
W każdym razie chciałbym niemiecką precyzję wymienić na brutalną amerykańską siłę :) Na 300C choruję już od dawana, ale myślałem że żona wyrzuci mnie z domu za taki czołg. Okazuje się, ze wręcz przeciwnie i sama pokazała mi "zobacz jakie fajne autko" :).
Na forum widzę bardzo dużo informacji o starszej wersji 300C I i poprzedniej generacji silników. Ja celuję w kilkuletniego Chryslera 300C II z silnikiem 3,6 i napedem AWD.
W związku z tym mam parę pytań (nie bijcie jeśli już wszystko porozpisywane :)):
1. Jak bardzo 300C I i 300C II różnią się jeśli chodzi o platformę?
2. Są jakieś znane bolączki które dyskwalifikują zakup tego modelu?
3. Silnik 3,6 - co to za wynalazek? Ciężko znaleźć informacje techniczne na temat tego motoru, może ma jakąś nazwę kodową po której coś znajdę?
4. Jest na pasku czy na łańcuszku?
5. Jeśli na łańcuszku to jak wygląda serwis - co ile i jak ciężko go wymienić (w sesnie że trzeba pół auta rozebrać i zrzucić silnik czy gdzieś jest wystawiony po ludzku)?
6. Jaka jest konstrukcja napędu AWD w tym modelu?
7. 170 tyś km to dla niego dużo i się rozsypuje już czy jeszcze można pojeździć (oczywiście to kwestia indywidualna, ale przy założeniu rozsądnego użytkownaia i serwisu)?

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4764
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: VW ARTEON
Rocznik: 2019
LPG: Nie

Post autor: Osfald » 2018-12-10, 11:22

mINA87 pisze: Jak bardzo 300C I i 300C II różnią się jeśli chodzi o platformę?
I poprzednia i obecna generacja bazuje na platformie LX
mINA87 pisze:Są jakieś znane bolączki które dyskwalifikują zakup tego modelu?
Co to znaczy dyskwalifikują? Nie wiemy jaką masz wewnętrzną hierarchię tego co akceptujesz, a co już dyskwalifikujesz...
Na tle innych samochodów z korzeniami US nie słyszałem o niczym takim. Obecnie także na tle konkurencji z EU nie ma się czego wstydzić bo poprawili środek i wyposażenie uwspółcześnili. Nadal kijowe jest zawieszenie i hamowanie. Spalanie sam sobie ocenisz. O korozji nie słyszałem jakiś alarmujących wieści.
mINA87 pisze:Silnik 3,6 - co to za wynalazek? Ciężko znaleźć informacje techniczne na temat tego motoru, może ma jakąś nazwę kodową po której coś znajdę?
3,6 Pentastar cieszy się dobrymi opiniami. Produkt Chryslera/Fiata. Kilka informacji:

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... ra/b61ql18

W sieci znajdziesz dużo więcej...
mINA87 pisze:Jest na pasku czy na łańcuszku
Łańcuch:

http://fenix.com.pl/content/48-silnik-c ... -pentastar#
mINA87 pisze:Jeśli na łańcuszku to jak wygląda serwis - co ile i jak ciężko go wymienić (w sesnie że trzeba pół auta rozebrać i zrzucić silnik czy gdzieś jest wystawiony po ludzku
Nie jest od strony skrzyni więc nie ma tragedii, raczej przeciętna ilość pracy. Generalnie tylko przód silnika + część przedniego osprzętu.

mINA87
nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2018-12-10, 06:52
Miejscowość: Wrocław

Post autor: mINA87 » 2018-12-10, 13:34

Bardzo dziękuję za odpowiedź!
Osfald pisze: Co to znaczy dyskwalifikują? Nie wiemy jaką masz wewnętrzną hierarchię tego co akceptujesz, a co już dyskwalifikujesz...
Na tle innych samochodów z korzeniami US nie słyszałem o niczym takim. Obecnie także na tle konkurencji z EU nie ma się czego wstydzić bo poprawili środek i wyposażenie uwspółcześnili.

To może tak - rozumiem że auta się psują, ale nie akceptuję jeśli za kawałek plastiku/metalu muszę zapłacić 10x więcej niż za analogiczną część u konkurencji.
Jestem w stanie zaakceptować to że łańcuch rozrządu jest do zrobienia, ale ciężko mi zaakceptować to, że wydaję 10k zł na naprawę rozrządu, a za 3 lata się dowiaduję że to pieniądze wyrzucone w błoto, bo trzeba było wydać 20k zł i wymienić jeszcze parę rzeczy, bo inaczej to nie ma sensu..
Chodzi mi tylko i wyłącznie o takie niemiłe niespodzianki, więc myślę że podchodzę zdroworozsądkowo i skoro nie jesteś w stanie nic wymienić to znaczy że jest ok :).
Osfald pisze: Nadal kijowe jest zawieszenie i hamowanie.
Możesz proszę rozwinąć myśl? Podobno w tym 300C II montują większe tarcze i miało być lepiej.
A co z zawieszeniem? Jakiś dramat że skacze po każdej nierówności?
Osfald pisze: 3,6 Pentastar cieszy się dobrymi opiniami. Produkt Chryslera/Fiata. Kilka informacji:
Dzięki! Okazało się że jestem ślepy i ciocia wikipedia już mi to później sprzedała.
Faktycznie motor raczej chwalony, a jedyne informacje o problemach które znalazłem to padająca głowica z początku produkcji, problem z wariatorem wydechowym i problemy z układem chłodzenia w Jeepach, ale to chyba specyficzne dla tych aut.
Osfald pisze: Nie jest od strony skrzyni więc nie ma tragedii, raczej przeciętna ilość pracy. Generalnie tylko przód silnika + część przedniego osprzętu.
Znalazłem nawet filmik z trochę rozebranym Challangerem i wygląda to faktycznie dosyć rozsądnie :)

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4764
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: VW ARTEON
Rocznik: 2019
LPG: Nie

Post autor: Osfald » 2018-12-10, 15:18

mINA87 pisze:Możesz proszę rozwinąć myśl? Podobno w tym 300C II montują większe tarcze i miało być lepiej.
A co z zawieszeniem? Jakiś dramat że skacze po każdej nierówności?
Jeździłem troszkę Lancią Themą, czyli europejskim odpowiednikiem najnowszego 300. Z tym, że motor tam był 3.0 diesel. Moim zdaniem zawieszenie pracuje, a co za tym idzie, zużywa się tak samo jak w 300C z lat 2004-2010, czyli za bardzo. Układ hamulcowy działa porównywalnie. Chciałem kupić swego czasu Themę bo bardzo spodobał mi się środek i jego jakość, szczególnie z wyglądu ładny jest ten dwukolorowy. Z zewnątrz, moim zdaniem, jest bardzo przeciętnie.

Awatar użytkownika
JEDI_V
Trener
Posty: 240
Rejestracja: 2011-06-27, 14:36
Miejscowość: Nakło Śląskie

Post autor: JEDI_V » 2018-12-11, 11:37

Musialo dojsc to takiego mezaliansu z Fiatem, zeby srodek wygladal jak powinien.
Chrysler 300M 1999 3.5 EU LPG by Luky
Dodge Durango 1998 5.9 LPG

dazdillinger
Oblatywacz
Posty: 76
Rejestracja: 2014-09-24, 07:45
Miejscowość: Polkowice

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: dazdillinger » 2019-01-28, 18:27


Awatar użytkownika
Wojdat
Klubowicz
Posty: 1418
Rejestracja: 2015-03-14, 05:55
Miejscowość: Lublin
Auto: Dodge
LPG: Tak

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: Wojdat » 2019-01-28, 22:27

po opłatach wyjdzie około 25.000 dobra cena . trzeba zobaczyć .
REMONTY SILNIKÓW 5.7 HEMI
kontakt : 607-11-11-21
email: wojciech.lichocki@gmail.com

Awatar użytkownika
Bartazz
Oblatywacz
Posty: 182
Rejestracja: 2017-11-11, 23:33
Miejscowość: Gniezno

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: Bartazz » 2019-01-29, 14:38

Wojdat pisze:
2019-01-28, 22:27
po opłatach wyjdzie około 25.000 dobra cena . trzeba zobaczyć .
To i tak jak za takie auto cena śmieszna!

Awatar użytkownika
Wojdat
Klubowicz
Posty: 1418
Rejestracja: 2015-03-14, 05:55
Miejscowość: Lublin
Auto: Dodge
LPG: Tak

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: Wojdat » 2019-02-02, 16:02

racja , ceny CRD ków w DDR spadły diametralnie , śledzę na bieżąco .
to i u nas są tańsze .
REMONTY SILNIKÓW 5.7 HEMI
kontakt : 607-11-11-21
email: wojciech.lichocki@gmail.com

Awatar użytkownika
Osfald
Moderator
Posty: 4764
Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
Miejscowość: Gliwice
Auto: VW ARTEON
Rocznik: 2019
LPG: Nie

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: Osfald » 2019-02-08, 14:00

Tu pomagamy w zakupie.
Rozmowy o spalaniu kontynuujemy w śmietniku.

smuggie
Senior
Posty: 457
Rejestracja: 2011-01-18, 17:49
Miejscowość: PL

pomoc w zakupie

Post autor: smuggie » 2019-04-25, 17:38

Czy wg was warto wybrać wersję po liftingu? W przypadku 3.5 którego szukam zdecydowana większość to przed lift. Warto dopłacać do nowszego?
kiedyś 300M 3,5, teraz 300c 3,5

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 1877
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Re: Lifting - zmiany

Post autor: maro_stg » 2019-04-25, 18:03

smuggie pisze:
2019-04-25, 17:38
Czy wg was warto wybrać wersję po liftingu? W przypadku 3.5 którego szukam zdecydowana większość to przed lift. Warto dopłacać do nowszego?
W sumie to liczy się stan auta, a nowsze nie zawsze znaczy w lepszym stanie.

bobi82
Mentor
Posty: 1316
Rejestracja: 2014-05-01, 10:20
Miejscowość: Krotoszyn
Auto: Dodge Charger SXT
Rocznik: 2015
LPG: Nie

Re: Lifting - zmiany

Post autor: bobi82 » 2019-04-25, 18:10

Smuggie moim zdaniem zdecydowanie warto. Gdy 3 lata temu szukałem 300c 3.5 V6 dla siebie wiedziałem tylko, że był jakiś "symboliczny" lift w 2008 r. i to wszystko. Budżet na zakup miałem wtedy 35 tys. zł., obejrzałem parę sztuk przedliftów w całej Polsce (jeden czy dwa przypadki opisałem tutaj na forum) i żaden nie spełnił moich oczekiwań i wymagań, żaden nie zrobił też na mnie efektu "wow". Aż pojawił się do sprzedaży fajny egzemplarz z 2008 r., po lifcie właśnie. Pojechałem go obejrzeć (500 km. w 1 stronę) i gdy tylko go zobaczyłem i do niego wsiadłem, gdy zobaczyłem stan i wykończenie wnętrza (po kilku obejrzanych przedliftach wcześniej), wiedziałem już, że tym autem wrócę do domu :D Fakt, że do zakładanego budżetu musiałem dołożyć ładnych parę tysięcy - ale zdecydowanie było warto, bo każdego dnia wsiadając do środka gęba się cieszyła. Byłem nim na kilku zlotach i spotach, gdzie oglądali mój egzemplarz posiadacze przedliftowych 300c i każdy przyznawał, że faktycznie jest różnica w wykończeniu wnętrza.
Zresztą najlepiej sam obejrzyj kilka przedliftów i później obejrzyj polifta - sam ocenisz, czy warto dołożyć trochę kasy ;)

A to wiadomo - że w pierwszej kolejności patrzy się na stan techniczny (moje zdanie powyżej odnosi się do egzemplarzy przy założeniu że są w takim samym stanie technicznym).
Dodge Charger SXT Rallye 2015 r.
Chrysler PT Cruiser Limited 2005 r.

smuggie
Senior
Posty: 457
Rejestracja: 2011-01-18, 17:49
Miejscowość: PL

Re: Lifting - zmiany

Post autor: smuggie » 2019-04-25, 18:31

To chyba mnie przekonałes :) szkoda że poliftow jest tak mało i trudno coś znaleźć
kiedyś 300M 3,5, teraz 300c 3,5

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 1877
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Re: Lifting - zmiany

Post autor: maro_stg » 2019-04-25, 18:33

Jeśli trafisz dobry egzemplarz poliftowy warto brać i dopłacić więcej zawsze to młodszy egzemplarz. Natomiast dla samego wyglądu wg mnie szału nie ma, zewnętrznie praktycznie żadna różnica a środek kwestią gustu w sumie to przed i po liftem jest tandetny.

To auto po prostu jest piękne na zewnątrz, a środek no cóż...wszystkiego mieć nie można

ale to już pytaj gdzie indziej bo jest na to temat odpowiedni:

viewtopic.php?t=4507

bobi82
Mentor
Posty: 1316
Rejestracja: 2014-05-01, 10:20
Miejscowość: Krotoszyn
Auto: Dodge Charger SXT
Rocznik: 2015
LPG: Nie

Re: Lifting - zmiany

Post autor: bobi82 » 2019-04-25, 19:08

smuggie pisze:
2019-04-25, 18:31
szkoda że poliftow jest tak mało i trudno coś znaleźć
Smuggie sprawdź priv :)
Dodge Charger SXT Rallye 2015 r.
Chrysler PT Cruiser Limited 2005 r.

Amfaos
nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2019-04-27, 08:20
LPG: Nie

PYTANIE PRZEDZAKUPOWE (KOMORA SILNIKA)

Post autor: Amfaos » 2019-04-27, 08:30

Witam,

jestem nowy na forum. Szukam Chryslera 300C CRD z 2006r. i znalazłem egzemplarz, który mnie interesuje. Zaniepokoiło mnie jednak kilka spraw, mianowicie:

https://imgur.com/o9UA8eL

1. Na żółto zaznaczyłem zbiornik, w którym nie jestem przekonany, że płyn powinien mieć taki kolor. Co Państwo na to?
2. Na czerwono zaznaczyłem miejsce, gdzie "coś się poci". Nie cieknie, ale jest wilgoć, wygląda na olej, jest to w okolicy elementów turbiny - środkowa część przy grillu, ok. 15cm w dół. Patrząc od góry niewiele byłem w stanie zdiagnozować.
3. Czy ktoś posiada informację na temat tego czy maska i klapa bagażnika są aluminiowe? Ponieważ miernik lakieru nic nie wskazywał w tych miejscach.

Bardzo proszę o Państwa opinie, życzę miłego dnia. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mlody-esz
Oblatywacz
Posty: 120
Rejestracja: 2018-02-17, 21:02
Miejscowość: Tczew
Auto: 300C 5.7
Rocznik: 2005
LPG: Nie

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: mlody-esz » 2019-04-27, 12:40

płyn niebieski g11 , maska jest aluminiowa napewno a klapa nie wiem , coś się poci auto ma 13 lat to już chyba ma prawo , możliwe że odma ale nie jestem pewny , zawsze możesz podjechać do jakiegoś warsztatu bądź na stacje diagnostyczną to mogą to pewnie sprawdzić i zdiagnozować

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 1877
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Re: pomoc w zakupie 300C

Post autor: maro_stg » 2019-04-27, 14:31

Amfaos pisze:
2019-04-27, 08:30
Czy ktoś posiada informację na temat tego czy maska i klapa bagażnika są aluminiowe? Ponieważ miernik lakieru nic nie wskazywał w tych miejscach.
Tylko maska jest alu

ODPOWIEDZ