FORUM CHRYSLER 300 Strona Główna FORUM CHRYSLER 300
Strona główna Chrysler300.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Sebring - tryb awaryjny w automacie - błędy P0700 i P0605
Autor Wiadomość
ma_ko 
nowy


marka: Chrysler
model: Sebring
rok: 2002
pojemność: 2.7
LPG: NIE
Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 1
Skąd: Gorzów
Wysłany: |26 Wrz 2018|, o 23:01   Sebring - tryb awaryjny w automacie - błędy P0700 i P0605

Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w samochodzie Chrysler Sebring 2.7 z 2001r. Model skrzyni to A604 lub 41TE.
Problem pojawił się tydzień temu gdy było nieco chłodniej rano - samochód szarpał dość mocno przy przełączaniu biegów, jednak po godzinie, gdy olej w skrzynie się trochę nagrzał było już OK. Następnego dnia było podobnie, ale usterka była przez cały dzień, aż wieczorem zapaliła się lampka Check Engine i skrzynia przeszła w tryb awaryjny (tylko 2 bieg) - na początku był to kod P0731 Gear 1 Incorrect Ratio DTC - wyczytałem, że to coś z czujnikiem prędkości wejściowej skrzyni, więc kupiłem i wymieniłem oba czujniki - błąd zniknął i lampka Check Engine zgasła ale nie było poprawy. Dodatkowo po przejechaniu kilkunastu metrów zapaliła się znowu tym razem błędy P0700 (Transmission Control System TCS Malfunction) i P0605 (Internal Control Module ROM Error) i w tym momencie nie wiem co robić.

Co mogę powiedzieć na tę chwilę:

1. Skrzynia włącza bieg D (przy pierwszym błędzie nie zawsze włączała, trzeba było kilka razy próbować) ale za to nie wchodzi w tryb Tiptronic (jest dalej na D - mogę wajchować w góre i w dół ale nie zmienia biegów)
2. Wydaje mi się że to bardziej usterka elektryczna (tak wnioskuję po przewertowaniu google nt. ww. błędów)
3. Posprawdzałem masy i napięcie z alternatora- wszystko OK. Akumulator naładowany.
4. Stan oleju w skrzyni przy górnej granicy na bagnecie, różowy, przeźroczysty, bez żadnych wtrąceń.
5. Otworzyłem sterownik TCS skrzyni - styki były lekko mokre - kropla wody - wysuszyłem je ale bez zmian
6. Wyjęłem też zespół elektrozaworów, przeczysciłem styki - bez sukcesu.

Może ktoś ma doświadczenie z tymi skrzyniami i ma pomysł w jakim kierunku mógłbym się teraz zwrócić. Z góry dzięki.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group