Uszczelki pod glowicami
Uszczelki pod glowicami
Miesiąc temu kupiłem sobie zabawkę,concorde 2.7. Nacieszylem się aż do dziś bo zaczol się gotować,było odpowietrzenie i nic,w końcu się zdenerwowalem i zdjolem głowice a tam masakra,wypalone uszczelki. Ktoś zmieniał silnik i wsadził od gazowni. Teraz wszystko robie na orginalnych częściach i będzie tak jak ma być tylko benzynka.
A więc tak, głowice już zrobione i jedna założona dziś druga wskakuje,dużo poprawek zrobionych dzięki czemu będzie w głowie spokojniej.
Gdyby ktoś miał jakiś problem to mam kolejności dokrecenia głowic i momenty,bo orginalne uszczelki są bez tych ranych.
Oczywiście pierwszy start bez świec aż kontrolka oleju zgaśnie.
Gdyby ktoś miał jakiś problem to mam kolejności dokrecenia głowic i momenty,bo orginalne uszczelki są bez tych ranych.
Oczywiście pierwszy start bez świec aż kontrolka oleju zgaśnie.
A tek na marginesie to zajmuje się też ogólnie naprawa Amerykanów.
Www.Auto-Jankes.jimdo.com
Www.Auto-Jankes.jimdo.com
następny negatyw do gazu ,chyba tylko do kościoła
tel. 661333935 e-mail wikopol@op.pl kraków
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7
Naprawy ciąg dalszy,po przegrzaniu silnika wychodzą różne nieoczekiwane wymiany,najpierw padły głowice,puzniej zatarty napinacz lancucha,uszkodzony jeden slizg,zaczęła lecieć pompa wody cale szczęście po bloku na ziemię,pod termostatem jest otwór przez który ucieka plyn w pierwszej fazie uszkodzenia pompy,puzniej leci do oleju. Na ta chwile koszty ok 900zl ale końca nie widać. Silnik ogólnie bardzo prosty, nie wiem dlaczego ludzie mają zła opinie o 2.7 tam trzeba pilnować tylko oleju wymiana co 5 tys 10w30 mineralny i dobry plyn chlodniczy.
Na poczatku wieszanie kotów na pseudo mechanikach bo ktoś złożył ten silnik na tonę silikonu i to wszystko trzeba było wywalić ale już powoli dochodzi do stanu fabrycznego.
Całkiem możliwe że w tym tygodniu do odpalenia będzie,cała naprawa trwa już prawie dwa tygodnie ale wszystkie usterki usunięte,teraz tylko montaż nowych części i jazda.
Na poczatku wieszanie kotów na pseudo mechanikach bo ktoś złożył ten silnik na tonę silikonu i to wszystko trzeba było wywalić ale już powoli dochodzi do stanu fabrycznego.
Całkiem możliwe że w tym tygodniu do odpalenia będzie,cała naprawa trwa już prawie dwa tygodnie ale wszystkie usterki usunięte,teraz tylko montaż nowych części i jazda.
Re: Uszczelki pod glowicami
Hejka czy mógłbyś podać moment i kolejność dokręcania śrub głowicy
Re: Uszczelki pod glowicami
30 Nm
60
90
-90 stopni + 90Nm
90stopni
60
90
-90 stopni + 90Nm
90stopni
tel. 661333935 e-mail wikopol@op.pl kraków
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7
Re: Uszczelki pod glowicami
A dawales może trochu silikonu pod samą uszczelke czy tylko sama uszczelka
Re: Uszczelki pod glowicami
Mam jeszcze jedno pytanko. Nie orientujesz się może gdzie mogę dostać czujnik spalania stukowego wkrecany, bo z tego co widzę to chyba trzeba będzie sprowadzać
Re: Uszczelki pod glowicami
I dzięki wielkie za momenty dokrecania śrub
Re: Uszczelki pod glowicami
do 3.5 ja posiadam 80zł
tel. 661333935 e-mail wikopol@op.pl kraków
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7