Concorde limited 3.5.Osprzęt głowicy jest identyczny z 300m?

Najbliżsi kuzyni 300m.
MasT
nowy
Posty: 12
Rejestracja: 2017-10-05, 14:33
Miejscowość: Warszawa

Concorde limited 3.5.Osprzęt głowicy jest identyczny z 300m?

Post autor: MasT » 2017-11-15, 08:11

Jak w pytaniu, chciałbym się dowiedzieć czy zawartość głowicy jest identyczna jak w 300m, czy pozostałych bliźniakach. Pytam, bo popychacze poszły mi się walić, a z popychaczami wymieniłbym parę innych rzeczy, a osprzęt opisany jako 300m łatwiej u nas dostać.

Jakub-1977
Trener
Posty: 218
Rejestracja: 2015-03-04, 04:37
Miejscowość: Gołańcz

Post autor: Jakub-1977 » 2017-11-15, 13:28

Witaj Concorde ,LHS,300m mają te same silniki.Wiesław robi te silniki regeneruje wałki i popychacze też regeneruje.

MasT
nowy
Posty: 12
Rejestracja: 2017-10-05, 14:33
Miejscowość: Warszawa

Post autor: MasT » 2017-11-15, 15:07

A da się wyjąć popychacze z dźwigienek bez problemu? Bo oczywiście jak oddałem do warsztatu, to powiedzieli, że są zintegrowane, ale średnio im ufam, bo ewidentnie chcieli mnie na kasę zrobić.
Pytam, zanim sam otworze silnik, żeby potem nie było niespodzianek

Jakub-1977
Trener
Posty: 218
Rejestracja: 2015-03-04, 04:37
Miejscowość: Gołańcz

Post autor: Jakub-1977 » 2017-11-15, 16:13

Ściągasz delikatnie plastik z popychacza i kombinerkami kręcąc prawo lewo i jednocześnie wyciągasz popychacz one są wciskane na zabezpieczenie drucik sprężynowy w koło popychacza plastik lubią się rozsypywać ale Wiesław też ma kogoś co mu dorabia mi zrobił regenerację ale dwa popychacze i tak się po jakimś czasie odezwały więc kupiłem na allegro nowe dwa i wymieniłem za sztukę płaciłem 41 zł.

Awatar użytkownika
JEDI_V
Trener
Posty: 249
Rejestracja: 2011-06-27, 14:36
Miejscowość: Nakło Śląskie

Post autor: JEDI_V » 2017-11-20, 11:39

Niezła przebitka, na rockauto lifter kosztuje 3.67$.
Chrysler 300M 1999 3.5 EU LPG by Luky
Dodge Durango 1998 5.9 LPG

MasT
nowy
Posty: 12
Rejestracja: 2017-10-05, 14:33
Miejscowość: Warszawa

Post autor: MasT » 2017-11-20, 11:50

Jak kupujesz 108szt. jak mniej to po 5$ z groszem, ale i tak przebitka ogromna. Na Fenixie po 60zł, a np dźwigienki zaworów ssących 150, a na RA 12,28$.

wieslaw
Klubowicz
Posty: 967
Rejestracja: 2012-04-18, 10:01
Miejscowość: krakow
Auto: T&C
LPG: Tak

Post autor: wieslaw » 2018-01-08, 16:19

MAST z tego co już się dowiedziałem , to wymieniłeś i wydałeś pieniądze na darmo
tel. 661333935 e-mail wikopol@op.pl kraków
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7

MasT
nowy
Posty: 12
Rejestracja: 2017-10-05, 14:33
Miejscowość: Warszawa

Post autor: MasT » 2018-01-08, 18:19

Niestety dokładnie tak. Ciągle szukam co było przyczyną i ciągle nie wiem. Strzelałem, ze za niskie ciśnienie oleju mam w głowicy, ale z tego co widzę jest ok. Zrobiłem od tamtego czasu jakieś 500mil ciągle klnąc, że coś stuka, ale poza tym nie ma żadnych innych problemów a i stukanie wcale się nie pogłębia

Jakub-1977
Trener
Posty: 218
Rejestracja: 2015-03-04, 04:37
Miejscowość: Gołańcz

Post autor: Jakub-1977 » 2018-03-29, 20:37

MAST czy znalazłeś pryczynę stukania pytam z ciekawości.

MasT
nowy
Posty: 12
Rejestracja: 2017-10-05, 14:33
Miejscowość: Warszawa

Post autor: MasT » 2018-03-30, 13:38

Niestety, znaczy wymieniłem osprzęt głowicy, wymieniłem rozrząd, i dalej wali, podejrzewam, że to będzie zapchany kanał doprowadzający olej do głowicy, a sprawdzenie tego to wyjęcie silnika, więc jakoś żyje, jak potraktowałem go środkiem do czyszczenia silnika i zmieniłem olej na świeży, to jest dużo ciszej

Awatar użytkownika
JEDI_V
Trener
Posty: 249
Rejestracja: 2011-06-27, 14:36
Miejscowość: Nakło Śląskie

Post autor: JEDI_V » 2018-03-31, 07:28

Sprobój najpierw tego przed wymiana oleju http://www.bishopsoriginal.pl/online-st ... tails.html a następnie do swieżego dodaj tego http://www.bishopsoriginal.pl/online-st ... tails.html .
Swego czasu byłem sceptyczny odnośnie takich środków, ale dzięki nim uratowałem dwa silniki, które kopciły niemiłosiernie i żygały olejem do filtra powietrza. Po za tym uspokoiły się liftery, które miały tendencje do dieslowskiego klepania.
Jeden to V8 5.0 i V6 4.3, oba GM.
Chrysler 300M 1999 3.5 EU LPG by Luky
Dodge Durango 1998 5.9 LPG

ODPOWIEDZ