Amortyzatory tył...

Najbliżsi kuzyni 300m.
Awatar użytkownika
rafusus
Klubowicz
Posty: 353
Rejestracja: 2010-04-20, 16:11
Miejscowość: Kościelec

Amortyzatory tył...

Post autor: rafusus » 2016-12-28, 11:20

Witam!


Otóż mam bardzo słabą sprawność amortyzatorów z tyłu (lewy 0%, prawy 50%), oraz walnęła mi sprężyna z lewej strony :/
W zwiazku z tym mam pytanie, o amorki... Czy ta część pasuje do LHS z 300m? Na allegro niektóre amory Monroe występują tylko dla 300M, inne dla Interpida i LHS'a, ale też są dla 300m, Concorde i LHS. Różnice w cenach jedynie zauwżyłem. Do LHSa nie są czasem trochę twardsze ze względu na długą "dupę"?

Jakiś czas temu (rok) kupiłem używany amor na lewą stronę z tyłu i technicznie pasował, ale szlag go trafił po nie całym roku. :/

Pozdrawiam.
Chrysler LHS'99 3.5L USA + STAG LPG / Gurtner Black LUX / Barracuda
Polonez Truck Roy'99 1.6i
Służbowy: Mercedes Actros '14

Arcypidiusz
nowy
Posty: 34
Rejestracja: 2016-12-19, 19:11
Miejscowość: Lodz

Post autor: Arcypidiusz » 2016-12-28, 13:21

Nie jestem może ekspertem w tych modelach bo dopiero zaczynam
Ale na chłopski rozum to według mnie z tego co patrzyłem na części z racji przymiarki do Concorda
To fizycznie będą pasować wymiennie
Ale będzie różnica w twardości
I teraz nasuwa się pytanie czy jak się da amorki 300m europejskie a zostawimy sprężyny amerykańskie czy to nie będzie źle współpracować .Amorek twardy sprężyna teoretycznie miękką (teoretycznie ) gdyż nie znalazłem w sumie opisu czy sprężyny się różnią twardoscia czy też wysokością
Dobrze było by sprawdzić po numerach org. Ale na pewno będą różnice tylko czy numery od 300m będą dostępne w Concorde
Bo wtedy powinny być dopasowane parami amorek i sprężyna
No chyba że nie ma znaczenia aż takiego i można w ten sposób regulować ,,twardość zawieszenia ,,,

Awatar użytkownika
rafusus
Klubowicz
Posty: 353
Rejestracja: 2010-04-20, 16:11
Miejscowość: Kościelec

Post autor: rafusus » 2016-12-29, 11:06

Faktycznie, nie wziełem pod uwagę różnic USA / Europa.

A swoją drogą nie napisałem, że ten używany amor pochodził właśnie od 300M, z tym że był orginalny.

I teraz jestem w kropce :/
Chrysler LHS'99 3.5L USA + STAG LPG / Gurtner Black LUX / Barracuda
Polonez Truck Roy'99 1.6i
Służbowy: Mercedes Actros '14

wieslaw
Klubowicz
Posty: 967
Rejestracja: 2012-04-18, 10:01
Miejscowość: krakow
Auto: T&C
LPG: Tak

Post autor: wieslaw » 2017-01-14, 07:58

nie ma różnicy, ale wymiana nie jest łatwa, musisz mieć dobrą wiertarkę i twarde wiertło fi 8 ze względu na śruby
tel. 661333935 e-mail wikopol@op.pl kraków
REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3,2,3.3,3.5,3.8,4.0 4.7,5.7

Awatar użytkownika
rafusus
Klubowicz
Posty: 353
Rejestracja: 2010-04-20, 16:11
Miejscowość: Kościelec

Post autor: rafusus » 2017-01-15, 19:24

Spoko :) Przerabiałem ten temat na tylnym amorku :D Palnik acetylenowo-tlenowy załatwił sprawę :]
BTW. byłem na przeglądzie i... Tył trzyma :D tylko przedni lewy szlag trafił (0%) też będą pasować od 300M ? :]
Chrysler LHS'99 3.5L USA + STAG LPG / Gurtner Black LUX / Barracuda
Polonez Truck Roy'99 1.6i
Służbowy: Mercedes Actros '14

ODPOWIEDZ