VSI Prins

Sekwencje, kolektory, wtryskiwacze i cała reszta.
snowkar
Trener
Posty: 277
Rejestracja: 2007-02-21, 01:27
Miejscowość: WRO

VSI Prins

Post autor: snowkar » 2007-03-19, 01:49

co myslicie i jakie macie opinie na temat instalacji VSI Prins czy naprawde jest najlepsza?czy warta jest tak astronomicznej sumy?czy ktos ja posiada?
był 300m 3,5 USA 2001
jest MINI COOPER 2003
będzie 300C...

gregory_paris
VIP
Posty: 708
Rejestracja: 2006-09-12, 12:46
Miejscowość: Francja

Post autor: gregory_paris » 2007-03-19, 10:20

Witaj. Wiesz masa ludzi chwali instalacje Prinsa i twierdzi, ze jest jedna z najlepszych do naszego autka. Jednak z przeczytanych postow widac, ze jednak i ona czasami zawodzi. Wydaje mi sie, ze predzej czy pozniej i tak wychodza problemy zwiazane z instalacja LPG. Nie musi byc to akurat sama instalacja. Padaja inne podzespoly auta, ktore pojawiaja sie poprzez np. dlugotrwala eksploatacje auta na gazie ( sondy, katalizator i inne z nimi zwiazane). Wiec co do instalowania gazu w swoim samochodzie nalezy sie przed tem dobrze zastanowic. Oczywiscie, ze jest to oszczednos. Ale czy 300M wyprodukowano po to zeby go przerabiac na LPG :?: Wtedy to juz nie jest to same auto :!:
Gregory Paryz

300M, 2.7L, 1999

CZARNY METALIK

Awatar użytkownika
szmiciu
Oblatywacz
Posty: 111
Rejestracja: 2007-10-08, 18:31
Miejscowość: Warszawa

Post autor: szmiciu » 2008-03-13, 15:11

Ja mam zamontowanego PRINSa z dodatkowym lubryfikatorem. To genialne urządzenie eliminuje problem niszczenia zaworów na gazie. Gorąco polecam!

Jarek-J6
Oblatywacz
Posty: 160
Rejestracja: 2007-08-16, 16:08
Miejscowość: Straszyn

Post autor: Jarek-J6 » 2008-03-18, 15:25

Prawidłowo założona instalacja a właściwie prawidłowy skład mieszanki paliwowo - powietrznej nie powoduje żadnych zmian w pracy silnika, zniszczeń jego elementów oprócz naturalnego zużycia. Wymyślone mity o szkodliwości gazu na "to" czy "tamto" biorą się zazwyczaj z chęci oszczędzania na gazie.
Awaryjność instalacji lpg zależy od jakości - Prins to jednak najwyższa półka
Pozdrawiam
Jarek

Awatar użytkownika
szmiciu
Oblatywacz
Posty: 111
Rejestracja: 2007-10-08, 18:31
Miejscowość: Warszawa

Post autor: szmiciu » 2008-03-27, 09:55

Jarek-J6 pisze:Prawidłowo założona instalacja a właściwie prawidłowy skład mieszanki paliwowo - powietrznej nie powoduje żadnych zmian w pracy silnika, zniszczeń jego elementów
Nie masz racji. Zawory przy pracy na gazie są poddawane znacznie wyższej temperaturze niż na benzynie.

Narsilius
nowy
Posty: 30
Rejestracja: 2015-10-31, 00:16
Miejscowość: Szczecinek

Post autor: Narsilius » 2017-05-05, 10:17

Witam mam instalacje prinsa ma ona juz 10 lat i chyba siadają mi wtryski bo pokazuje błędy wtriskiwaczy nie jednego lecz kilku i różnie (wtryskiwacze keihin ,nierozbieralne) np. PO203, PO201, PO204 itd. myślę ,że moga być zabrudzone i się zastanawiam czy ktoś np prubował je czyścić za pomocą wd40 wpsikanego w przewód prowadzący do wtrysków ? Bo gdzieś wyczytałem o takim triku i niby pomaga ( dodam, że problemy występują na gazie)

Awatar użytkownika
Wojdat
Klubowicz
Posty: 1421
Rejestracja: 2015-03-14, 05:55
Miejscowość: Lublin
Auto: Dodge
LPG: Tak

Post autor: Wojdat » 2017-05-05, 12:25

Psikanie nic nie da ;)
ale pomoże firma
www.prinsczyszczenie.pl
ja robię to regularnie u nich
:573:

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 2031
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Post autor: maro_stg » 2017-05-05, 12:35

Wojdat pisze:Psikanie nic nie da ;)
ale pomoże firma
www.prinsczyszczenie.pl
ja robię to regularnie u nich
Wojdat możesz coś więcej napisać o efekcie długofalowym po takim czyszczeniu

Efy
Senior
Posty: 506
Rejestracja: 2012-12-16, 14:09
Miejscowość: Bolszewo
Auto: Chrysler 300 AWD
LPG: Tak

Post autor: Efy » 2017-05-05, 16:56

szmiciu pisze: Nie masz racji. Zawory przy pracy na gazie są poddawane znacznie wyższej temperaturze niż na benzynie.
Tylko przy źle wyregulowanej instalacji. Mianowicie chodzi o zbyt ubogą mieszankę paliwową co powoduje wzrost temperatury spalania i padanie zaworów wydechowych. Wbrew oczekiwaniom, układ kontrolujący skład mieszanki paliwowej nie wykrywa tego, silnik dla użytkownika pracuje prawidłowo. A potem pada. Stąd też na forum tak rozbieżne są informacje o średnim spalaniu LPG. Można dowiedzieć się, iż Hemik pali tyle co 3,5 litrowy silnik a kobyła 6.1 l tyle co 5.7l.
Efy

Efy
Senior
Posty: 506
Rejestracja: 2012-12-16, 14:09
Miejscowość: Bolszewo
Auto: Chrysler 300 AWD
LPG: Tak

Post autor: Efy » 2017-05-06, 21:23

Próbowałem edytować swego posta, lecz już nie mam takiej możliwości, więc chciałbym tylko dodać, że kobyła 6.1 l pali tyle to 3.5l a nawet i mniej. Na pewno info to nie wnosi absolutnie żadnej merytorycznej informacji, bo przecież każdy o tym wie i jest to oczywista oczywistość.
Efy

Awatar użytkownika
BlueDream
Trener
Posty: 375
Rejestracja: 2016-08-31, 21:05
Miejscowość: Wrocław
Auto: Magnum Dodge
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Post autor: BlueDream » 2017-05-07, 12:45

A ja się wypowiem
W poprzednim aucie bmw e38 miałem Prinsa zamontowanego przez kolege właściciela auta.
Instalacja ok 11 lat.. NIGDY NIE BYŁO PROBLEMOW - tylko serwis i jazda
po 12 latach skończył sie parownik w aucie wiem bo kupił ją mój kolega

Moje opinie-- Nie nie założył bym prinsa po raz 2 Mimo iż jest rewelacja

* Drogie cholernie filtry-
* drogi parownik
* na 10 stacji 3 stację obsługują Prinsa( serwis)
* Cena Prinsa ok 5-7 tyś


Wszystko dziś poszło do przodu KME / Stag są o wiele tansze
Tańsze o 60 % filtry i serwis
Ale zasada -Dobry gazownik !! nie pan tadziu z garażu tylko naprawdę dobry gazownik jak wyreguluje jest ok

Awatar użytkownika
reallyman
Oblatywacz
Posty: 86
Rejestracja: 2018-07-22, 15:14
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Auto: Chrysler 300C 5.7
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Re: VSI Prins

Post autor: reallyman » 2019-03-16, 19:16

Ja również mam prinsa z lubrifikatorem.
Zamontowany w 2008 roku i wszystko działa. Koszt instalacji 3100 euro.
Myślę, że warto. Nic się z tym złego nie dzieje, a silnik wciąż ten sam.

ODPOWIEDZ