
300c HEMI modyfikacja dzwięku wydechu
-
- nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 2017-11-29, 18:25
- Miejscowość: Kraków
- Moth
- Klubowicz
- Posty: 1048
- Rejestracja: 2010-11-04, 00:10
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Charger
- Rocznik: 2015
- LPG: Nie
Tego typu odciążenie jakim jest przelot w wolnossącym motorze powoduje spadek momentu obrotowego i kucy, silnik wolnossący musi mieć obciążenie na wydechu aby pracował wydajnie. Te końcowe rezonatory zwane dumnie tłumikami to nic innego jak przelotówki, które likwidują parę decybeli i wibracje, ale nie stawiają znaczącego oporu w wylocie spalin, można je wypierdylić bez strat. Ja bym tam u Ciebie widział po środku 2 tłumiki komorowe magnaflow xl.bobi82 pisze:Zgadza się - mega dźwięk na wolnych obrotach czy podczas spokojnej jazdy, ale podczas mocnego przyśpieszania jest obłęd. Dlatego jak już zrobię auto i będę nim jeździł na co dzień, to pomyślę nad powrotem do środkowych tłumików. X-pipe zostanie i końcowych na pewno montował nie będę.
-
- Mentor
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2014-05-01, 10:20
- Miejscowość: Krotoszyn
- Auto: Ram 1500 Big Horn
- Rocznik: 2017
- LPG: Nie
Wiem o tym, dlatego to też kolejny powód dla mnie do powrotu do środkowych tłumików. Ale chyba raczej jednak wrócę do serii. Zresztą będę myślał w tym temacie dopiero na wiosnę.Moth pisze:Tego typu odciążenie jakim jest przelot w wolnossącym motorze powoduje spadek momentu obrotowego i kucy, silnik wolnossący musi mieć obciążenie na wydechu aby pracował wydajnie.
Ram 1500 Big Horn 5.7 Hemi 2017 r.
Chrysler PT Cruiser Limited 2005 r.
Chrysler PT Cruiser Limited 2005 r.
- maro_stg
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
- Miejscowość: Starogard Gdański
- Auto: 300C 5,7 Touring
- Rocznik: 2005
- LPG: Tak
Re: 300c HEMI modyfikacja dzwięku wydechu
Proszę o opinie kogoś kto użytkuje hemi z wyciętymi tylnymi dyfuzorami już jakiś dłuższy czas. Czy na co dzień nie jest to upierdliwe? Jak na autostradzie?
Może jakaś fotka jak to wygląda od spodu auta.
Może jakaś fotka jak to wygląda od spodu auta.