300c HEMI modyfikacja dzwięku wydechu

Sposoby na modyfikacje, usprawnienia i gadżety dla 300m.
Awatar użytkownika
zielgol
Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-25, 16:49
Miejscowość: Zielona Góra-pomorskie
Auto: 300s 5.7 AWD
Rocznik: 2014
LPG: Tak

Post autor: zielgol » 2017-11-29, 20:08

Most po lewej stronie się poci.Chyba czeka na remont :570:

Marcin Sroka
nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2017-11-29, 18:25
Miejscowość: Kraków

Post autor: Marcin Sroka » 2017-11-29, 20:16

Tak wygląda na zdjęciu. W rzeczywistości jest ok ale gratulacje za czujne oko :)

Awatar użytkownika
Moth
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 2010-11-04, 00:10
Miejscowość: Warszawa
Auto: Charger
Rocznik: 2015
LPG: Nie

Post autor: Moth » 2017-11-30, 09:37

bobi82 pisze:Zgadza się - mega dźwięk na wolnych obrotach czy podczas spokojnej jazdy, ale podczas mocnego przyśpieszania jest obłęd. Dlatego jak już zrobię auto i będę nim jeździł na co dzień, to pomyślę nad powrotem do środkowych tłumików. X-pipe zostanie i końcowych na pewno montował nie będę.
Tego typu odciążenie jakim jest przelot w wolnossącym motorze powoduje spadek momentu obrotowego i kucy, silnik wolnossący musi mieć obciążenie na wydechu aby pracował wydajnie. Te końcowe rezonatory zwane dumnie tłumikami to nic innego jak przelotówki, które likwidują parę decybeli i wibracje, ale nie stawiają znaczącego oporu w wylocie spalin, można je wypierdylić bez strat. Ja bym tam u Ciebie widział po środku 2 tłumiki komorowe magnaflow xl.

bobi82
Mentor
Posty: 1321
Rejestracja: 2014-05-01, 10:20
Miejscowość: Krotoszyn
Auto: Ram 1500 Big Horn
Rocznik: 2017
LPG: Nie

Post autor: bobi82 » 2017-11-30, 10:51

Moth pisze:Tego typu odciążenie jakim jest przelot w wolnossącym motorze powoduje spadek momentu obrotowego i kucy, silnik wolnossący musi mieć obciążenie na wydechu aby pracował wydajnie.
Wiem o tym, dlatego to też kolejny powód dla mnie do powrotu do środkowych tłumików. Ale chyba raczej jednak wrócę do serii. Zresztą będę myślał w tym temacie dopiero na wiosnę.
Ram 1500 Big Horn 5.7 Hemi 2017 r.
Chrysler PT Cruiser Limited 2005 r.

Awatar użytkownika
maro_stg
Moderator
Posty: 2033
Rejestracja: 2014-01-21, 22:23
Miejscowość: Starogard Gdański
Auto: 300C 5,7 Touring
Rocznik: 2005
LPG: Tak

Re: 300c HEMI modyfikacja dzwięku wydechu

Post autor: maro_stg » 2021-05-18, 15:44

Proszę o opinie kogoś kto użytkuje hemi z wyciętymi tylnymi dyfuzorami już jakiś dłuższy czas. Czy na co dzień nie jest to upierdliwe? Jak na autostradzie?
Może jakaś fotka jak to wygląda od spodu auta.

ODPOWIEDZ