Zapalniczka w podłokietniku
-
- Trener
- Posty: 236
- Rejestracja: 2014-07-05, 13:48
- Miejscowość: Wrocław,Witham uk
- Auto: Chrysler 300 C
- Rocznik: 2007
- LPG: Nie
Zapalniczka w podłokietniku
Jak w temacie,chodzi o to by się do niej dostać ponieważ nie działa.Wszelkie sugestie mile widziane.
Robert K.
- MarcinDe
- Mentor
- Posty: 807
- Rejestracja: 2017-09-24, 12:55
- Miejscowość: Radom
- Auto: 300C 5,7 HEMI
- Rocznik: 2006
- LPG: Tak
Re: Zapalniczka w podłokietniku
Najpierw sprawdź bezpieczniki - tylko za cholerę nie pamiętam na którym ona jest. Jak bezpieczniki OK to najwygodniej będzie Ci zdemontować tunel - trzyma go w sumie 4 śruby (z tego co pamiętam).
2 są pod tą "wykładzinką" pod popielniczką, 2 następne w podłokietniku (trzeba wyjąc ten wkład/rynnę ze środa i je widać)
2 są pod tą "wykładzinką" pod popielniczką, 2 następne w podłokietniku (trzeba wyjąc ten wkład/rynnę ze środa i je widać)
Brick rules!!!
-
- Trener
- Posty: 236
- Rejestracja: 2014-07-05, 13:48
- Miejscowość: Wrocław,Witham uk
- Auto: Chrysler 300 C
- Rocznik: 2007
- LPG: Nie
Re: Zapalniczka w podłokietniku
Dzięki za podpowiedź,bezpieczniki sprawdzone oczywiście na samym początku.
Robert K.
- Osfald
- Moderator
- Posty: 4946
- Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
- Miejscowość: Gliwice
- Auto: VW ARTEON
- Rocznik: 2019
- LPG: Nie
Re: Zapalniczka w podłokietniku
Nie działa zarówno na silniku włączonym, jak i na postoju?
Najwygodniej zdjąć cały tunel. Demontujesz gałkę drążka skrzyni (były 2 typy mocowania, wkręcana i z takim stożkowym, srebrnym zatrzaskiem pod gałką - trzeba go opuścić), ozdobniki wokół drążka (są na wcisk), wyciągasz popielniczkę i przyciski ogrzewanych foteli (zdaje się, że pod nimi są śruby). Reszta śrub jest w samym podłokietniku (wyciągnij wykładziny). Piszę z pamięci więc pewnie nie do końca dobrze ale na YT masz wiele filmików pokazujących co trzeba zrobić. Nie jest to skomplikowane czy pracochłonne.
Najwygodniej zdjąć cały tunel. Demontujesz gałkę drążka skrzyni (były 2 typy mocowania, wkręcana i z takim stożkowym, srebrnym zatrzaskiem pod gałką - trzeba go opuścić), ozdobniki wokół drążka (są na wcisk), wyciągasz popielniczkę i przyciski ogrzewanych foteli (zdaje się, że pod nimi są śruby). Reszta śrub jest w samym podłokietniku (wyciągnij wykładziny). Piszę z pamięci więc pewnie nie do końca dobrze ale na YT masz wiele filmików pokazujących co trzeba zrobić. Nie jest to skomplikowane czy pracochłonne.
-
- Trener
- Posty: 236
- Rejestracja: 2014-07-05, 13:48
- Miejscowość: Wrocław,Witham uk
- Auto: Chrysler 300 C
- Rocznik: 2007
- LPG: Nie
Re: Zapalniczka w podłokietniku
Nie działa ani przed ani po zapłonie. Dzięki za wskazówki.
Robert K.
- Osfald
- Moderator
- Posty: 4946
- Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
- Miejscowość: Gliwice
- Auto: VW ARTEON
- Rocznik: 2019
- LPG: Nie
Re: Zapalniczka w podłokietniku
Pamiętam, że cegła miała możliwość konfiguracji, za pomocą zworek w skrzynce bezpieczników, trybu pracy złącza zapalniczki - czy miało działać cały czas, czy po zapłonie. Warto sprawdzić czy coś tam nie było przestawiane...
-
- Trener
- Posty: 236
- Rejestracja: 2014-07-05, 13:48
- Miejscowość: Wrocław,Witham uk
- Auto: Chrysler 300 C
- Rocznik: 2007
- LPG: Nie
Re: Zapalniczka w podłokietniku
Tak jest tam taka możliwość ,ale jeśli chodzi o bezpiecznik to jest ok (wydaje mi się że ten sam bezpiecznik odpowiada za zapalniczkę w podłokietniku i w popielniczce,przynajmniej w mojej instrukcji jest to opisane jako "gniazdo zapaniczki na konsoli")
Robert K.
- Osfald
- Moderator
- Posty: 4946
- Rejestracja: 2006-12-18, 11:19
- Miejscowość: Gliwice
- Auto: VW ARTEON
- Rocznik: 2019
- LPG: Nie
Re: Zapalniczka w podłokietniku
A mierzyłeś czy na samym bezpieczniku masz napięcie? To, że jest niespalony to jedno ale czy w ogóle jest na nim napięcie 12V
Jeśli Ci się przyda to dorzucam schemat:

Jeśli Ci się przyda to dorzucam schemat:
