300m special

Oferty sprzedaży aut, części i innych akcesoriów.
Awatar użytkownika
Prankster
Trener
Posty: 295
Rejestracja: 2017-04-10, 18:21
Miejscowość: Głogów. Aktualnie Oława
Auto: Special 300M
Rocznik: 2002
LPG: Tak

300m special

Post autor: Prankster » 2023-01-18, 19:44

Witam.
Mam na sprzedaż moje oczko w głowie (przez większość czasu). Chrysler 300m 3.5 2002 w wersji special. Doinwestowany i zmodyfikowany. Postaram się opisać wszystko co zrobiłem w tym aucie do tej pory i czego nie zrobiłem.

Silnik:
Jest po kapitalnym remoncie przy, chyba, 120k milach. Olej lany to 5w50 Valvoline. Po jakimś czasie zrobiłem remont obu głowic. Wymienione zawory plus uszczelniacze i naprawione prowadnice zaworowe. Po odebraniu głowic zrobiłem porting kanałów wydechowych i ssących. Dolozona jest dokładka pod kolektor dolotowy o grubości 1cm, przez co zwiększa ilość powietrza wpadającego do silnika. Nowe świece NGK. Niedawno wymienione wszystkie cewki. Rura dolotowa zmieniona na aluminium i silikon fi 90mm. Auto posiada gaz. Zmienione wtryski z staga w03 na magic jety. Sterownik zmieniony na 300 6 premium z adapterem obd (nie trzeba ustawiać gazu, sam to robi w czasie rzeczywistym po mapie benzynowej, kozak). Nowe sondy lambda. Kolektory wydechowe są owinięte bandażem termoizolacyjnym. Katalizatory na miejscu. Nowe uszczelki całej góry silnika. Nowa chłodnica wody, termostat i wszystko co można było wymienić przy remoncie głowic. Coś się pewnie jeszcze znajdzie. Plus mam gotowe rzeczy na kolektory pod turbo, także możemy się dogadać.

Skrzynia biegów:
Olej wymieniony pół roku temu. Włożyłem do tej skrzyni specjalny zestaw ściągany z Ameryki do polepszanie jej działania. Wyciągałem mechatronike i całą płytkę sterująca plus akumulatory ciśnienia. Zmieniałem sprężyny od zaworów na twardsze. Efekt jest taki, że szybciej zmienia biegi.

Zawieszenie:
Cały tył stoi na poliuretanie. Dodany drążek regulacyjny w miejsce stałego dzięki czemu geometria jest ustawiona na -2.5 stopnia pochylanie koła. Lepiej się prowadzi. Amortyzatory Monroe i sprężyny niższe, progresywne ściągane z Ameryki. Nowe łączniki stabilizatora. Oryginalny gruby stabilizator. Przód jest na normalnych gumach bo strasznie skrzypial. Wkurzyłem się i zmieniłem spowrotem na normalne gumy (gdzieś poliuretany się walają). Sprężyny oryginał specjalna ściągane z Ameryki. Amortyzatory też Monroe. Oryginalne poduchy (tylko te się nie wybijają) i nowe łożyska. Końcówki drążków nowe. Zostało do wymiany łączniki stabilizatora. Miałem włożone śruby zmiany pochylenia koła na przód ale włożyłem standardowe. Też gdzieś się walają haha.

Hamulce:
Tył standard na wierconych tarczach rotinger i klockach ATE. Nie trzeba zmieniać. Ręczny działający. Wszystkie przewody wymienione na miedź plus nowy płyn dot4. Z przodu jest ciekawiej. Zaadaptowane tarcze 345 z 300c na adapterach z zaciskami z mercedesa s klasy 4 tłokowego. Są zasilane przez przewody stalowe w oplocie..hamulce naprawdę są dobre, jeździłem wieloma autami i ten naprawdę nie odstaje. Jedyny problem to taki, że trzeba zamawiać klocki pod te zaciski i tarcze lekko przerobić by weszły na piastę. Chciałem włożyć nowsze zaciski, mam nawet je kupione ale już mi się nie chce.

Karoseria:
Całe auto rozebrałem na części pierwsze. Karoseria jest polakierowana w 3 kolorach. Środek to nardogrey, spod auta to grafit metalik a nadwozie to omnigrey. Naprawdę robi robotę. Jedyna rzecz to taka, że jakiś kapiszon oparł się o prawą część maski i pękł lakier. Miał iść na kontrolna polerke. Lakier ma niecały rok. A pół roku odkąd jeżdżę nim.

Środek:
Wymieniony środek z białego na czarny, też special. Każdy element jasny oryginalnie tutaj jest czarny. Jedna sprawa, podsufitka była w alcantarze ale niestety odkleiła się bo sprzedawca dał mi nie ten klej. Mogę przykleić na nowo. Zamiast środkowego zegarka jest miejsce na tableta, zostawię to razem z tabletem. Jest skonfigurowany pod to auto. Auto całe kompletnie jest wygłuszone matami bitumicznymi łącznie z bagażnikiem i dachem. Drzwi wygluszalem podwójnie. Tak jak okolice deski.

Audio:
Przód głośniki bose. Tył oryginał. Słupki z przodu mają włożone głośniki z tylnych drzwi (większy magnez, lepiej brzmią). Głośniki przód drzwi i półka tyl są zasilane wzmacniaczem
Magnat the rock 600. Głośniki wysoko i średnio tonowe są zasilane oryginalnym wzmacniaczem. W bagażniku jest subwoofer z głośnikiem
I wzmacniaczem monoblok JBL 500 wattow.
Całość gra kozacko. Jest sterowane radiem kenwooda. Nie pamiętam numeru. Dałem za nie 700zl. Mogę dorzucić radio oryginał z GPS od chryslera z 2004 roku.

Inne rzeczy:
Tutaj będę pisać losowo.
Aktualnie stoi auto na 18 z oponami zimowymi, które mają rok. Dorzucam koła 20 z oponami z tamtego roku. Czarne. Zdjęcia będą jak auto stoi na nich. Dorzucam jedyny adapter obd, który się łączy z tym autem. Auto stoi na dystansach po 3 cm z przodu i 3.5 cm z tyłu. Ogólnie auto się prowadzi całkiem inaczej niż normalnego chryslera. Wydech jest też porobiony. Dodałem tłumiki końcowe z turboworks o szerokości końcówki 80 mm. Są wstawione nowe błotniki. Nowa szyba czołowa, która się lekko odkleiła. Jest kilka rzeczy do roboty, to fakt ale dlatego chcę go sprzedać, ponieważ nie chce by mój wysiłek poszedł na marne i chce by ktoś kontynuował to co ja zacząłem. Przedni zderzak oryginał speciala ale niestety nie pierwszej nowości. Trzeba byłoby to spasować. Przeciwmgielne zrobione jako światła do jazdy dziennej. Założone chińskie xenony. Lampy wymienione na takie bez pęknięć na mocowaniach, trzeba byłoby wypolerować je.

Cena jaka mnie interesuje za to auto tak jak stoi to 25 tysięcy. Jeżeli zainteresowany chce bym doprowadził do stanu igła to więcej. Mam sporo gratów do tego auta. Zmieniam branże i nie będę mieć czasu na doprowadzenie go do stanu dlatego chcę by ktoś o niego zadbał i by mój trud nie poszedł na marne.
Aktualnie jestem w trasie. Zdjęcia wrzucę jak wrócę do domu. Niektóre zdjęcia są na profilu Instagram https://instagram.com/lux._.customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=

Po więcej info proszę dzwonić pod 609552093.
Wystawiam narazie tylko na forum.

Awatar użytkownika
Prankster
Trener
Posty: 295
Rejestracja: 2017-04-10, 18:21
Miejscowość: Głogów. Aktualnie Oława
Auto: Special 300M
Rocznik: 2002
LPG: Tak

Re: 300m special

Post autor: Prankster » 2023-01-28, 20:15

Link do hosta ze zdjęciami. Niektóre są z czasów poskładania go.
https://files.fm/u/rdcvz3fnd

ODPOWIEDZ